Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

η πραγματικότητα.....


Η πραγματικότητα......

ποιά πραγματικότητα;

κάθε άνθρωπος ζει στη δική του πραγματικότητα

κάθε άνθρωπος και μια πραγματικότητα...

πώς να επικοινωνούμε;

ίσως αν κάναμε τον κόπο να δούμε λίγο την πραγματικότητα του άλλου χωρίς κριτική με αποδοχή...

Δέχομαι, κάνω χώρο στη ζωή μου ,συν- χωρώ

μεγάλες δυνατές έννοιες με τεράστια σημασία...

Συν-χωρώ :χωράω την πραγματικότητα του άλλου μέσα στη δική μου
χωρίς να την αναλύσω

καθετί απλά είναι

για τον άλλο είναι σημαντικό

είναι η ζωή του

είναι τα όνειρά του

είναι τα συναισθήματά του

είναι οι ελπίδες του

Πώς θα πάω εγώ να του την γκρεμίσω;

Πώς θα ένιωθα αν μου γκρέμιζαν τη δικιά μου;

Ένα παιδί φτιάχνει κάστρα στην άμμο...

Πόσο πολύ θα πληγωθεί αν κάποιος του τα γκρεμίσει λέγοντάς του επιδεικτικά : ''είναι ψεύτικα''

Πώς γνωρίζουμε ότι τα δικά μας ''κάστρα'' είναι αληθινά ;

Ποιός μας το βεβαιώνει αυτό;

Ας έχουμε ανοιχτή την καρδιά μας

Ας έχουμε ανοιχτό δεκτικό το νού μας

όλοι κι όλα χωράνε σε αυτό το σύμπαν

κανείς δεν περισσεύει

τίποτα δεν είναι άχρηστο

Τα πάντα εν Σοφία εποίησε ο Θεός

για όλα υπάρχει Θεϊκό σχέδιο!



Πανουσάκη Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου